Html cript Free Code

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΔΕΗ - ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ

 Στην περίπτωση που επιθυμείτε το Οικιακό Τιμολόγιο με Χρονοχρέωση, απαιτείται :

1. Να τοποθετηθεί, εάν δεν υπάρχει ήδη, από ηλεκτρολόγο εγκαταστάτη ο αγωγός πρόσθετης εξυπηρέτησης (χρώματος μπλέ, διατομής 1,5 τετρ. χιλ.) μεταξύ του μετρητή της ΔΕΗ και του γενικού πίνακα της ηλεκτρικής σας εγκατάστασης (απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη).

2. Να επισκεφτείτε το αρμόδιο γραφείο εξυπηρέτησης για Υπηρεσίες Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, έχοντας μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα και αποδεικτικό του ΑΦΜ σας, ώστε να:

· Υποβάλετε σχετική αίτηση και νέα Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ), στην οποία θα αναφέρεται ο αγωγός πρόσθετης εξυπηρέτησης


· Καταβάλετε 34€* πλέον ΦΠΑ, που αποτελεί τη συμμετοχή σας στις δαπάνες στις οποίες υποβάλλεται το Δίκτυο της ΔΕΗ

3. Να επισκεφτείτε οποιοδήποτε Κατάστημά μας, έχοντας μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα και αποδεικτικό του ΑΦΜ σας, ώστε να υπογράψετε νέο συμβόλαιο στο όνομά σας

*η τιμή ισχύει για το έτος 2012

Ωράριο Νυχτερινού Τιμολογίου

Τμηματικό ωράριο
Χειμερινή περίοδος: 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου

· 02:00-08:00 και 15:00-17:00, για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο Δίκτυο της Ηπειρωτικής Χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών

· 02:00-08:00 και 15:30-17:30, για τους πελάτες των μη διασυνδεμένων νησιών με τμηματικό ωράριο

Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά οι ώρες ενάρξεως και λήξεως του οικιακού τιμολογίου με χρονοχρέωση από 01.11.2012 έως 30.04.2013.

Θερινή περίοδος: 1 Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου

· 23:00-07:00


Συνεχές ωράριο*

Όλο το έτος : 23:00 έως 07:00

* Το Οικιακό Νυκτερινό Τιμολόγιο με συνεχές ωράριο καθ' όλη τη διάρκεια του έτους δεν χορηγείται πλέον. Ισχύει για οικιακούς πελάτες που έχουν μειωμένο νυχτερινό τιμολόγιο πριν το έτος 1988 (εάν στο μεταξύ δεν ζήτησαν την αλλαγή του) ή διαμένουν σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές της χώρας όπου δεν υπάρχει κατάλληλη τεχνική υποδομή του ΔΕΔΔΗΕ, (Δίκτυο Διανομής) δηλαδή, μη ύπαρξη συστήματος ΤΑΣ (Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας). Ενημερωθείτε από τα κατά τόπους κΠρόγραμμα διακανονισμών ανάλογα με την κατηγορία συνέπειας

ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
  Πρόγραμμα διακανονισμών ανάλογα με την κατηγορία συνέπειας

Οι κατηγορίες «συνέπειας» του καταναλωτή είναι οι εξής:

1. Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς

2. Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς

3. Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενο λογαριασμό ή και μια αθέτηση διακανονισμού

4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών

5. Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους

6. Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή.

Για τους ευάλωτους καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας»* 1, 2 & 3 η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού χωρίς το ΕΕΤΗΔΕ. Έτσι. Για παράδειγμα, ένας ευάλωτος καταναλωτής που ανήκει στην κατηγορία συνέπειας 1, 2 ή 3 και έχει συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 (χωρίς ΕΕΤΗΔΕ) θα μπορεί να το αποπληρώσει σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των €50.

Οι ευάλωτοι καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 4 & 5 πλέον δικαιούνται διακανονισμό με προκαταβολή 10% συν 6 άτοκες Διμηνιαίες δόσεις ή 20% προκαταβολή συν 4 άτοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.

Υπενθυμίζουμε πως με το προηγούμενο πρόγραμμα οι κατηγορίες 1, 2 & 3 είχαν δικαίωμα διακανονισμού σε 6, 4 & 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα, ενώ οι λιγότερο συνεπείς καταναλωτές των κατηγοριών 4 & 5 έπρεπε να καταβάλλουν 20% προκαταβολή συν 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις και 50% προκαταβολή συν 2 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.

Στην κατηγορία «συνέπειας» 6 δεν έχει επέλθει κάποια αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα και οι οφειλέτες θα πρέπει να καταβάλουν το 100% της οφειλής ή να προχωρήσουν σε διακανονισμό μετά από την καταβολή εγγυήσεων.
Πρόγραμμα διακανονισμών για τους Ευάλωτους Οικιακούς Πελάτες και τα Άτομα με Μηχανική Υποστήριξη

Στην κατηγορία Ευάλωτοι Οικιακοί Πελάτες και Άτομα με Μηχανική Υποστήριξη εντάσσονται καταρχήν όλοι οι δικαιούχοι του ΚΟΤ. Ιδιαίτερες περιπτώσεις οικιακών πελατών που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σύμφωνα με τις παραπάνω ρυθμίσεις, θα εξετάζονται από επιτροπές των κατά τόπους καταστημάτων ΔΕΗ – διαδικασία για την οποία το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί το επόμενο χρονικό διάστημα από τη ΔΕΗ ΑΕ.

 http://www.dei.gr

 http://estetbroker.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Eπισκευτήτε τον Μεσίτη που εμπιστεύεστε. Καμμία ιστοσελίδα δεν μπορεί να καταγράψει σε πραγματικό χρόνο τις πληροφορίες που ένα ενήμερο γραφείο έχει ... Επισκευτήτε μας..

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ