Html cript Free Code

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Η ΔΙΑΔΙΚΤΙΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟΝ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ


Αθήνα 26/8/2013

Aπό την εποχή όπου  ο Τζ. Λικλάιντερ (J.C.R. Licklider)  ανέφερε σε συγγράμματά του το "γαλαξιακό
δίκτυο".και η διαδραστική πληροφόρηση-επικοινωνία ήταν μηδενική,μέχρι ο άνοιγμα του διαδικτίου και την μεγάλη άνθιση του Διαδικτύου που ξεκίνησε με την εφαρμογή της υπηρεσίας του Παγκόσμιου Ιστού από τον Τιμ Μπέρνερς-Λι στο ερευνητικό ίδρυμα CERN το 1989, ο οποίος είναι στην ουσία, η "πλατφόρμα", η οποία κάνει εύκολη την πρόσβαση στο Ίντερνετ, σήμερα  η κοινωνία έχει  επαναπροσδιορίσει τον βαθμό ,αλλά και τον ρυθμό πληροφόρησης της μέσω υπολογιστών ,laptop , wi-fi συνδέσεων , Αndroid κινητά κ.α

Πόσο όμως έχει επηρεάσει η κοινωνία της πληροφορίας τα Κτηματομεσιτικά;

 Αρχής γενομένης της αλλαγής του τρόπου επικοινωνίας μεταξύ των πωλητών και των αγοραστών δεν θα μπορούσαν να μην επηρεαστούν και τα Κτηματομεσιτικά γραφεία.

Παρακολουθήσαμε με δέος τη ταχύτητα εγγραφής ακινήτων μέσα από χιλιάδες ιστοσελίδες
(Περίπου 2.180.000.000 αποτελέσματα μόνο για τον τίτλο Real Estate ) !!στο Google Ελληνικές και
ξένες ,Καταγράψαμε χιλιάδες τιμές  Περίπου (353.000 σε αποτελέσματα έρευνας για τον τίτλο τιμές ακινήτων)!!!  Αστρονομικές αλλά και ευτελείς τιμές ακινήτων ,είδαμε χιλιάδες ακίνητα να διασύρονται από υπερπροβολή από χιλιάδες πολίτες ,κτηματομεσίτες ,αλλά και κάθε λογής καταχωρητή που έυρισκε ένα τρόπο να "αρμέξη" από την αγελάδα της οικοδομής που αναπτυσσόταν μέχρι και το 2008.

Ταυτόχρονα βλέπαμε και τις εφημερίδες-Περιοδικά  να διογκώνονται με χιλιάδες καταχωρήσεις μαζί με τσαντάκια , βιβλία και κάθε λογής μπιχλιμπίδια .Είδαμε διαγωνισμούς με ταξίδια , υπερπολυτελή αυτοκίνητα ,κρουαζιέρες ,στην προσπάθεια προσέλκυσης κοινού.
 
Και τώρα τι ;

Oi εφημερίδες καταρρέουν ,ελλείψει διαφημιστικής δαπάνης , οι ιστοσελίδες κλείνουν , τα στοχευμένα περιοδικά μηδενίζονται ,και όλοι προσπαθούν να βρουν τον "πελάτη" υποσχόμενοι "επενδυτές" άλλα και επαφές με "γαλαζοαίματους" που αντέχουν στην κρίση .



Σε μια αγορά που καταρρέει συνολικά, με ολική κυβερνητική αδυναμία αναδιάρθρωσης της οικονομίας ,δεν μπορεί να περιμένει κανείς και πολλά .
Το κοινό της πληροφόρησης όμως αδηφάγο όπως πάντα "ψάχνει" να βρή τον θησαυρό .
Στον καταιγισμό των πληροφοριών όμως έχει χαθεί η έννοια του Θησαυρού .
Ποιός είναι ο Θησαυρός ;
H τιμή του ακινήτου ; H θέση του ακινήτου ; To vfm του ακινήτου ; Ο ρεαλιστικά υφιστάμενος "επενδυτής"; 
Και που "ανιχνεύεται" ο Θησαυρός;
Ανάμεσα Στις χιλιάδες ανενημέρωτες πληροφορίες που παρέχονται σωρηδόν επικαλούμενες όγκου πελατών ; Ανάμεσα στις άκριτες και ανεξέλεγκτες καταχωρήσεις ιδιωτών που προπαγανδίζουν την γη της επαγγελίας του ακινήτου τους;  Ανάμεσα στις σκόπιμα αναγραφόμενες τιμές ακινήτων από επαγγελματίες ;
Όπου και όπως και να είναι οι αριθμοί των Συμβολαιογραφικών Πράξεων είναι αξιοθρήνητοι, και μαζί με τους αριθμούς και όλοι όσοι εμπλέκονται σε αυτή την διαδικασία παρακμής του κλάδου της Οικοδομής που έχει πέσει στο πάτωμα περιμένοντας να περάσει η καταιγίδα της μνημονιακής πολιτικής.
 Μιας πολιτικής που στηρίχτηκε σε αριθμούς της ΕΛΣΤΑΤ και που αμφισβητούνται δεδομένου ότι αυτή είναι η βάση δεδομένων για την ενεχυρίαση όλων των τίλων ιδιοκτησίας στην Ελληνική Επικράτεια.
  
Η Λανθάνουσα πληροφορία. 

Εξετάζοντας τις διαδικασίες ,αλλά και τους τρόπους καταχώρησης και πληροφόρησης των ακινήτων παρατηρούνται τα εξής ;
Η καταχώρηση "ξεχάστηκε" και δεν ενημερώθηκε η αγγελία , το ακίνητο "πουλήθηκε" και δεν ενημερώθηκε η αγγελία ,Το μεσιτικό γραφείο "έκλεισε" και δεν ενημερώθηκε η αγγελία , ο ιδιώτης "έφυγε" και δεν ενημερώθηκε η αγγελία ,και τελικά  κάποιος, κάπου ,κάποτε, έκανε μια καταχώρηση και μετά δεν την ενημέρωσε ,αφήνοντας την να αιωρείται στο Διαδίκτυο.
Αυτές είναι μόνο κάποιες από τις περιπτώσεις όπου η λανθάνουσα πληροφορία κυκλοφορεί ανάμεσα στο διαδίκτυο χωρίς κανένα έλεγχο εγκυρότητας της.
Δυστυχώς οι Διεθνείς εξελίξεις επηρεάζουν άμεσα την κακή "αγορά" των ακινήτων ενώ ταυτόχρονα οι αγγελίες "παραμένουν" σε ακυβέρνητο χώρο συγχέοντας και παραπληροφορώντας άλλοτε εσκεμμένα άλλοτε αθέλητα το "αδηφάγο"κοινό .
Η αναντιστοιχία μεταξύ πραγματικότητας και αγγελίας είναι προφανές ότι αποκαλύπτεται μόνο ενώπιον του Συμβολαιογράφου κατά την διάρκεια του Συμβολαίου.
Εκείνο όμως το γραπτό κείμενο "παραμένει" στο Διαδίκτυο .

Ο έλεγχος της αγγελίας .

Στο διαδίκτυο θεωρητικά οι καταχωρήσεις είναι ελεύθερες χωρίς κόστος ,όμως  στην πράξη  οι φερόμενες  επαγγελματικές ιστοσελίδες  αθροίζουν κοινό προσελκούμενο και το μεταπωλούν στους ενδιαφερόμενους να προωθήσουν το ακίνητο τους.
Η ισορροπία λεπτή δεδομένου ότι υπάρχει ο κίνδυνος να μην έχει επισκεψιμότητα η διαδικτυακή ιστοσελίδα  που "φιλοξενεί" αγγελίες εάν ζητηθεί κόστος καταχώρησης  ,κατ επέκταση να μην υπάρξει ενδιαφέρον για πληρωμένη προώθηση του ακινήτου από τον καταχωρούντα .

Το κόστος λειτουργίας και συντήρησης της ιστοσελίδας όμως παραμένει και κάποιος πρέπει να το καταβάλει. Κάποιες εποχές ήταν πολύ καλές για προώθηση μέσω διαδικτύου ,Σήμερα όμως είναι εμφανέστατο ότι ιστοσελίδες κλείνουν καθημερινά , λόγω απαγορευμένου κόστους συντήρησης ,ένω οι εναπομείναντες έχουν να αντιμετωπίσουν τις ατομικές-επιχειρησιακές ιστοσελίδες που κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί χωρίς κόστος να δημιουργήσει .

Ενώ λοιπόν το κοινό που πραγματικά ενδιαφέρεται έχει εκλείψει το κοινό που ζητάει την πληροφορία αυξάνεται, δεδομένης της αλλαγής σε τρόπους επικοινωνίας όπου έχει καταγραφεί το σαφέστατο πλέον δίπολο Τηλεόραση απέναντι στο Διαδίκτυο , αυξάνεται σταθερά λόγω της χρήσης όλο και πιο πολύ του Διαδικτύου από τον μέσο χρήστη.

Αυτόματα αυτό όμως δεν σημαίνει και αύξηση του "πορτοφολιού" προς προώθηση ,απεναντίας λόγω της παρατεταμένης ύφεσης  "μειώνεται" και γίνεται όλο και πιο στοχευμένη προς εξυπηρέτηση και άμεση ανταποδοτικότητα των ποσών που δαπανήθηκαν από τον προωθούντα..   

Εκείνο που παραμένει σταθερό είναι η ανάγκη για πληροφόρηση των συλλεκτών της πληροφορίας άλλες φορές από απλή περιέργεια , άλλες φορές από υπαρκτή ανάγκη ,άλλες φορές για λόγους στατιστικής.    

Οι "σοβαρές" ιστοσελίδες έχουν κάποια κριτήρια όπου ελέγχεται και καταγράφεται - καταχωρείται μια αγγελία,προσπαθώντας να έχουν Κύρος και αξιοπιστία εν αντιθέσει με τις ιστοσελίδες που καταχωρούν μόνο και μόνο για να έχουν αρχείο.

Και στις δύο περιπτώσεις η αξιολόγηση της αγγελίας γίνεται εν τοις πράγμασοι με αυτοψία κάτι που δεν είναι εφικτό για τους λάτρεις της πληροφόρησης άνευ κόστους.

Θεωρείται εύλογο η  πλήρης πληροφόρηση να διαφυλάσσεται σαν extra bonus στους ενδιαφερόμενους που "επισκέπτονται" και αφιερώνουν χρόνο στους επαγγελματίες .
Δεν μπορούμε να περιμένουμε την ρελαιστική -πραγματική πληροφόρηση μέσω Διαδικτύου . Η πληροφόρηση μέσω διαδικτύου είναι ενδεικτική με εξαίρεση λιγοστά ακίνητα.


Η αξία της δαπάνης της αγγελίας 
 
Στο σύνολο του Διαδικτύου καίτοι στο σύνολο οι  αγγελίες είναι ελεύθερες στην πράξη δεν είναι ελεύθερες . Μια απλή διαπίστωση σε μια απλή καταχώρηση θα σας δώσει την απάντηση άμεσα από την ίδια την ιστοσελίδα όπου συνήθως επισημαίνεται ευγενικά ότι η καταχώρηση σας έχει τη 1256 θέση στα ακίνητα της ιστοσελίδα μας και για να την προωθήσετε το πόσο είναι τόσα €  για να πάρετε καλύτερη θέση ή πλαίσιο προβολής.
Αυτόματα λοιπόν αυτό σημαίνει ότι η επιλογή προώθησης καίτοι δεν είναι απαιτητή στην πράξη οι ανταγωνιστικές συνθήκες το επιβάλουν .
Το αθροιστικό δε κόστος προώθησης του ακινήτου στο τέλος αθροίζεται στο σύνολο της αγοραπωλησίας ,χωρίς να επηρεάζει ποσοστιαία σοβαρά την αξία του ακινήτου αλλά δεν παύει να είναι αθροιστικό μέγεθος συνυπολογιζόμενο .
Μια ισορροπημένη προβολή δεν είναι λάθος ,έχει όμως κόστος , ενώ παράλληλα θα πρέπει να είναι ελεγχόμενη σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά και τις συνθήκες αθροιζομένου του γεγονότος ότι η παρατεταμένη αδυναμία πώλησης ,και μάλιστα προβαλλόμενης ενέχει κίνδυνους απαξίωσης της ίδιας της αγγελίας αλλά και του ακινήτου .

 Το Διαδίκτυο δεν είναι πανάκεια προώθησης ακινήτων .

Η αναφορά στην Πανάκεια σαν ανθρωπόμορφη δευτερεύουσα θεότητα της ελληνικής μυθολογίας, συνυφασμένη με την έννοια της θεραπείας (ή βοτανοθεραπείας) επί πάσας νόσου δεν είναι ταυτόσημη .


Στο σύνολο του το Διαδίκτυο έχει φέρει μια επανάσταση και μια τομή στην μεθοδολογία επικοινωνίας , έχει όμως υπαρκτό κόστος , έχει ανάγκη αέναου "φιλτραρίσματος" της πληροφορίας, και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την φυσική επαφή και επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκομένων στην αγοραπωλησία .

Οι εκθέσεις  ,τα Συνέδρια, οι ημερίδες κ.α. συντελούν στο να προσφέρουν γνώση και επάρκεια σε όλους τους εμπλεκόμενους στην λαίλαπα και τον καταιγισμό των αλλαγών σε πολυνομοσχέδια που αφορούν την ακίνητη περιουσία .
Η προσωπική επαφή ήταν, είναι ,και θα είναι το ενδεδειγμένο μέσο ουσιαστικής και πραγματικής επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκομένων στην αγοραπωλησία.
Ας μην ξεχνάμε ότι η μερική πληροφόρηση πολλές φορές είναι και παραπληροφόρηση.
 
www.estetbroker.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Eπισκευτήτε τον Μεσίτη που εμπιστεύεστε. Καμμία ιστοσελίδα δεν μπορεί να καταγράψει σε πραγματικό χρόνο τις πληροφορίες που ένα ενήμερο γραφείο έχει ... Επισκευτήτε μας..

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ