Html cript Free Code

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Θέμα: Εισόδημα 237 ευρώ, φόρος 294 ευρώ. Είναι αυτό κράτος δικαίου;



Βάρδα 15/10/2013


Προς
Τον υπουργό Οικονομικών κον Ιωάννη Στουρνάρα

Κοινοποίηση:
- Κον Θεοχάρη Θεοχάρη
       Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων
        Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων
- Συμβούλιο της Επικρατείας
- ΔΟΥ Αμαλιάδας (Βάρδα)
- Εισαγγελία Αμαλιάδας


Θέμα: Εισόδημα 237 ευρώ, φόρος 294 ευρώ. Είναι αυτό κράτος δικαίου;

Κύριε υπουργέ,

Με μεγάλωσαν γονείς σφυρηλατημένοι στην φτώχεια το μεροκάματο και την τιμιότητα. Αν τολμούσα μικρός να πειράξω ή να κάνω κάποια έστω και μικρή ζημιά σε γείτονα, ακολουθούσαν συνέπειες. Αυτοί όμως οι γονείς με στήριξαν σε κάθε μου επιλογή. Απολυτήριο, Πτυχίο, Διδακτορικό, εκατοντάδες άρθρα, εννέα βιβλία επιστημονικά και ένα δέκατο λίγο πριν μπει στο τυπογραφείο.

Οι συγκυρίες δεν με βοήθησαν ώστε να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα, να γίνω μέλος ΔΕΠ σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Έτσι, αντί να επιλέξω μια πορεία σε εταιρία ή το ελληνικό δημόσιο, επέλεξα κάτι που θεώρησα πιο δημιουργικό. Τα τέσσερα τελευταία χρόνια τα αφιέρωσα στην μελέτη και κατανόηση αυτού που ονομάζουμε ΑΝΑΠΤΥΞΗ και πως αυτή επιτυγχάνεται. Η προσπάθεια οδήγησε σε ένα βιβλίο που απλά αδυνατεί να εκδοθεί. Αν και δεν είναι του παρόντος, ανάπτυξη δεν είναι ο τζίρος μια χώρας, το ΑΕΠ δηλαδή, αυτό και οι επενδύσεις μαζί με θέσεις απασχόλησης συνιστούν αυτό που λέμε οικονομική ανάπτυξη. Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ είναι κάτι πιο θεμελιώδες, είναι ίσες ευκαιρίες στην ζωή.

Έως και το 2009/2010 δίδαξα στο τει της Καλαμάτας αν θυμάμαι καλά και μετά αφιερώθηκα στη μελέτη για το νέο βιβλίο. Αποτέλεσμα, το έτος 2012 να έχω συνολικά εισόδημα 237 ευρώ από συγγραφικά δικαιώματα από τις εκδόσεις ΣΤΑΜΟΥΛΗ. Μέχρι και το 2012 επιβίωνα με κάποια χρήματα που είχαν αποταμιευθεί από το παρελθόν ενώ το 2013 επιβιώνω χάρη στην στήριξη φίλων.

Βεβαίως εσείς έχετε άλλη άποψη και έχετε θεωρήσει σκόπιμο ότι πρέπει να με εξοντώσετε ψυχικά και οικονομικά. Χαράτσια, τέλη κυκλοφορίας, καύσιμα, φόροι και τώρα για εισόδημα 237 ευρώ για το 2012 μου έρχεται φόρος 294 ευρώ. Μου λέτε ότι για: ένα σπιτάκι κατασκευής του 1960 με αρκετά προβλήματα που φτιάχτηκε και ολοκληρώθηκε με πολύ κόπο, και ένα αυτοκίνητο KIA SHUMA του 1999 που αγοράστηκε και πληρώθηκε σε 60 (εξήντα) μηνιαίες δόσεις από ολόκληρη την οικογένεια και που η άδεια φέρει το όνομα το δικό μου αλλά και της μητέρας μου, ΕΧΩ ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 7500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΦΟΡΟΣ 294 ΕΥΡΩ;


ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΥΤΟ;

Ο φετινός χειμώνας θα είναι ο δεύτερος για μένα χωρίς θέρμανση και η φλεγμονή στην μέση μου δεν έχει ακόμα υποχωρήσει από τα περσινά κρύα. Δεν έχω κάποιου είδους οικονομική στήριξη, δεν έχω ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, οι λογαριασμοί ΔΕΗ και ΟΤΕ έχουν ήδη μερικούς μήνες απλήρωτοι (και απορώ πως έχω ακόμα ρεύμα), δεν θα έχω θέρμανση, δεν γνωρίζω αν μετά από μια ή δύο εβδομάδες θα έχω να φάω, δεν έχω ασφάλεια αν μου συμβεί κάτι, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ.

ΓΙΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕ ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ; ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ/ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ;
Και δεδομένου ότι οι γονείς μου εδώ και μερικά χρόνια έχουν φύγει από αυτόν τον κόσμο ενώ δεν υπάρχει μια σύζυγος που να εργάζεται, η ψυχολογική φθορά είναι τέτοια που εύκολα μπορεί να βρει πρόσφορο έδαφος ώστε να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας.

ΠΟΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΣΑΣ;

Από την στιγμή που άνοιξα τον φάκελο κύριε Στουρνάρα εχω πλημμυρίσει από οργή και αγανάκτηση. Τώρα πλέον καταλαβαίνω τους χιλιάδες συμπολίτες μου που στρέφονται προς τους ακραίους σχηματισμούς και κάνω προσπάθεια ώστε να μην τους δω και εγώ με συμπάθεια.

Αν όμως έρθει κάποια μέρα, και καθώς δεν θα μπορώ να ανταπεξέλθω στις άδικες υποχρεώσεις που με φορτώνεται, και κάποιος ή κάποιοι θελήσουν να εφαρμόσουν τον νομό; Εγώ τι θα πρέπει τότε να κάνω;

ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ; 

Η έλλειψη αίσθησης δικαίου είναι ο δεύτερος κρισιμότερος παράγοντας που μπορεί να οδηγήσει μια ολόκληρη χώρα στην διάλυση. Αυτό θέλετε; Πολλοί από εμάς τους απλούς αδικημένους πολίτες αυτό πιστεύουμε ότι θέλετε.

Απευθυνόμενος στα πρόσωπα που θα διαβάσουν αυτή την επιστολή στο Συμβούλιο της Επικρατείας και την Εισαγγελία Αμαλιάδας, ερωτώ: μπορώ να απευθυνθώ κάπου και να βρω το δίκιο μου, υπάρχει δικαιοσύνη σε αυτή την χώρα; καθώς δεν εχω την δυνατότητα να απευθυνθώ σε δικηγόρους.

Για μένα που ζω ανάμεσα σε απλούς κοινούς θνητούς καθίσταται εύκολα αντιληπτό ότι δεν είμαι ο μόνος που βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση. Υπάρχουν χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες.

Με την παρούσα επιστολή εξουσιοδοτώ τον οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο να ανοίξει και να ελέγξει οποιονδήποτε τραπεζικό λογαριασμό έχει σχέση με εμένα με σκοπό την επαλήθευση.

Η παρούσα επιστολή στάλθηκε ως απλή επιστολή στα ΕΛΤΑ και όχι σαν συστημένη γιατί το οικονομικό βάρος πέντε συστημένων επιστολών δεν μπορώ να το σηκώσω.



Με αισθήματα τιμής


Δρ Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης
Πτυχιούχος Τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ
Διδάκτωρ Τμήματος Βιολογίας Πανεπιστημίου Πατρών
Συγγραφέας Επιστημονικών Βιβλίων






Επισυνάπτονται:
α)  εκκαθαριστικό
β)  βεβαίωση αποδοχών
γ)  άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου

                                                          www.estetbroker.blogspot.com
*Τα σχόλια δημοσιέυονται άκριτα με την προυπόθεση ότι είναι κόσμια και διευκολύνουν τον διάλογο μεταξύ των αναγνωστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Eπισκευτήτε τον Μεσίτη που εμπιστεύεστε. Καμμία ιστοσελίδα δεν μπορεί να καταγράψει σε πραγματικό χρόνο τις πληροφορίες που ένα ενήμερο γραφείο έχει ... Επισκευτήτε μας..

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ