ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ: Αντιολισθηρή επίστρωσηΔαπέδων Υπογείου PARKING – Επιφάνεια 12.000m2
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ:
Λόγω του μεγάλου αριθμού οχημάτων, που διακινούνται στο χώρο, υπάρχει απαίτηση για υψηλές αντοχές των δαπέδων στην τριβή και τη θλίψη.
Η ενδεχόμενη διαρροή βενζίνης, λιπαντικών ή υγρών μπαταρίας απαιτεί επιφάνειες ανθεκτικές σε αυτά τα χημικά είδη.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ ΕΡΓΟ: H κατασκευή ήταν καινούρια και οι επιφάνειες των δαπέδων ήταν κατασκευασμένες από σκυρόδεμα (gross beton), με πολλές επιφανειακές ανωμαλίες.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ:
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ
Αρχικά απαιτείται επιμελημμένος μηχανικός καθαρισμός του υπάρχοντος δαπέδου με μηχανή μωσαϊκού,
Αστάρωμα της επιφάνειας με εποξειδική σύνθεση δύο συστατικών και επίπαση της νωπής επιφάνειας με χαλαζιακή άμμο, διαβαθμισμένης κοκκομετρικής σύνθεσης.
Μετά την παρέλευση 24ωρών, μία στρώση με την ίδια εποξειδική σύνθεση δύο συστατικών αναμεμιγμένη με χαλαζιακή άμμο και επιπλέον πλήρης επίπαση της νωπής επιφάνειας με χαλαζιακή άμμο για τη δημιουργία αντιολισθηρής επιφάνειας.
Μετά την παρέλευση 24ωρών, δύο επάλληλες στρώσεις με χρωματιστή πολυουρεθανική σύνθεση δύο συστατικών για την προστασία της επιφάνειας από τα λάδια και τα πετρελαιοειδή.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ:
Λόγω του μεγάλου αριθμού οχημάτων, που διακινούνται στο χώρο, υπάρχει απαίτηση για υψηλές αντοχές των δαπέδων στην τριβή και τη θλίψη.
Η ενδεχόμενη διαρροή βενζίνης, λιπαντικών ή υγρών μπαταρίας απαιτεί επιφάνειες ανθεκτικές σε αυτά τα χημικά είδη.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ ΕΡΓΟ: H κατασκευή ήταν καινούρια και οι επιφάνειες των δαπέδων ήταν κατασκευασμένες από σκυρόδεμα (gross beton), με πολλές επιφανειακές ανωμαλίες.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ:
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ
Αρχικά απαιτείται επιμελημμένος μηχανικός καθαρισμός του υπάρχοντος δαπέδου με μηχανή μωσαϊκού,
Αστάρωμα της επιφάνειας με εποξειδική σύνθεση δύο συστατικών και επίπαση της νωπής επιφάνειας με χαλαζιακή άμμο, διαβαθμισμένης κοκκομετρικής σύνθεσης.
Μετά την παρέλευση 24ωρών, μία στρώση με την ίδια εποξειδική σύνθεση δύο συστατικών αναμεμιγμένη με χαλαζιακή άμμο και επιπλέον πλήρης επίπαση της νωπής επιφάνειας με χαλαζιακή άμμο για τη δημιουργία αντιολισθηρής επιφάνειας.
Μετά την παρέλευση 24ωρών, δύο επάλληλες στρώσεις με χρωματιστή πολυουρεθανική σύνθεση δύο συστατικών για την προστασία της επιφάνειας από τα λάδια και τα πετρελαιοειδή.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ - ΕΦΑΡΜΟΓΗ
Πριν από την έναρξη των προδιαγεγραμμένων εργασιών, πραγματοποιήθηκαν προκαταρκτικές εργασίες εξομάλυνσης των επιφανειών, σε όσα σημεία τοπικά ήταν απαραίτητο.
Πιο συγκεκριμένα απομακρύνθηκαν με ηλεκτροκίνητο κομπρεσέρ, όπου υπήρχαν, μικροί όγκοι πρόσθετου σκυροδέματος, που απέμειναν είτε κατά την σκυροδέτηση είτε από άλλες αιτίες.
Παράλληλα μετά από προηγούμενο σκούπισμα, όλες οι έντονες τοπικές κοιλότητες και αναβαθμοί των δαπέδων, που έχουν δημιουργηθεί από τις ίδιες ή και άλλες κατασκευαστικές αιτίες, επισκευάστηκαν με το εποξειδικό κονίαμα δύο συστατικών CP CRETE 405.
Ακολούθησε πλήρης καθαρισμός του συνόλου των επιφανειών με υδροβολή υπό πίεση.
Μετά το στέγνωμα των επιφανειών πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες εργασίες :
1. Επιμελημμένος μηχανικός καθαρισμός του βιομηχανικού δαπέδου με μηχανή μωσαϊκού,
2. Αστάρωμα της επιφάνειας με την εποξειδική σύνθεση δύο συστατικών CP COAT 103, σε κατανάλωση 750 - 800gr/m2 και επίπαση της νωπής επιφάνειας με χαλαζιακή άμμο, διαβαθμισμένης κοκκομετρικής σύνθεσης.
3. Μετά την παρέλευση 24ωρών, μία στρώση με την εποξειδική σύνθεση δύο συστατικών CP COAT 103 αναμεμιγμένο με χαλαζιακή άμμο σε συνολική κατανάλωση 1,5 - 1,8kgr/m2 και επιπλέον πλήρη επίπαση της νωπής επιφάνειας με χαλαζιακή άμμο για τη δημιουργία αντιολισθηρής επιφάνειας.
4. Μετά την παρέλευση 24ωρών, δύο επάλληλες στρώσεις με τη χρωματιστή πολυουρεθανική σύνθεση δύο συστατικών CP COAT 110 σε χρώμα κεραμιδί για τους διαδρόμους και γκρι ανοιχτό για τις θέσεις στάθμευσης και σε συνολική κατανάλωση 800 - 850gr/m2.
www.estetbroker.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου